Begär en återbetalning via A-to-z guarantee

Du kan begära återbetalning via A-to-z guarantee om det uppstått ett problem med en artikel som du köpt och som såldes och expedierades av en tredjepartssäljare på Amazon.

Om du vill kontrollera om du är berättigad att begära en återbetalning enligt denna garanti går du till A-to-z guarantee

Observera: Amazon Mobile App stöder inte begäran om återbetalning via A-to-z guarantee. För att lämna in en begäran om återbetalning via A-to-z guarantee, vänligen besök Amazon.se från en webbläsare på en dator.

Så här begär du en återbetalning:

  1. Gå till Dina beställningar.
  2. Hitta beställningen.
  3. Välj Problem med beställning.
  4. Välj ditt problem i listan.
  5. Välj Begär återbetalning.
  6. Skriv dina kommentarer i textrutan.
  7. Välj Skicka in.

Observera: Det kan ta oss upp till en vecka att granska din begäran. Vi meddelar vårt beslut via e-postadressen som är kopplad till ditt konto. Så här ser du status för din begäran:

  1. Gå till Dina beställningar.
  2. Hitta din beställning.
  3. Välj Problem med beställning.

Var den här informationen hjälpsam?

Tack för din feedback.

Välj det som bäst beskriver informationen:

Tack! Även om vi inte kan svara direkt på din feedback använder vi den här informationen för att förbättra vår onlinehjälp.