Verifiera din e-post för ett nytt konto

Vi kan be dig att verifiera att du äger e-postadressen innan du skapar ett nytt konto.

Viktigt:

Om du tror att du redan har ett konto rekommenderar vi att du använder det kontot. Om du har problem med att logga in väljer du Glömt ditt lösenord? på inloggningsskärmen.

Om du skapar ett nytt konto med en e-postadress som redan är kopplad till ett Amazon-konto avaktiveras det befintliga kontot. När det har inaktiverats kommer det befintliga kontot inte att kunna användas för att komma åt beställningshistorik, gåvocertifikat, digitala köp, Kindle-böcker och andra data.

Om du vill skapa ett nytt konto med en e-postadress som redan är kopplad till ett befintligt Amazon-konto ska du se till att du har tillgång till e-postkontot. Vi skickar verifieringsmeddelandet till den här adressen.

Så här verifierar du din e-postadress när du skapar ett nytt konto:

  1. Välj länken i verifieringsmeddelandet. Det här e-postmeddelandet skickas automatiskt när du försöker skapa det nya kontot.
  2. Följ skärminstruktionerna.

Observera: Om du inte får vårt verifieringsmeddelande gör du följande:

  • Bekräfta att du har angett din e-postadress korrekt .
  • Kontrollera om e-postmeddelandet finns i skräppostmappen.

Var den här informationen hjälpsam?

Tack för din feedback.

Välj det som bäst beskriver informationen:

Tack! Även om vi inte kan svara direkt på din feedback använder vi den här informationen för att förbättra vår onlinehjälp.