Kontakta tredjepartssäljare

Du kan kontakta en tredjepartssäljare både före och efter en beställning.

Så här kontaktar du en tredjepartssäljare innan du gör en beställning:

  1. Klicka på säljarens namn på Produktinformationsidan.
  2. På nästa sida klickar du på Har du en fråga? längst upp till höger.

    Observera: Ibland säljer olika säljare samma produkt. I dessa fall kan du besöka produktinformationsidan för att se listan över tillgängliga säljare. Klicka sedan på namnet på den säljare du vill kontakta för att komma åt säljarens översiktssida. Där klickar du på Har du en fråga? för att komma i kontakt med säljaren.

  3. Fyll i kontaktformuläret. Ditt meddelande kommer att skickas till säljaren via säljarens kommunikationscenter. Hen kommer att svara via e-post inom två arbetsdagar.

Så här kontaktar du en säljare efter att du har gjort en beställning:

  1. Gå till Dina beställningar.
  2. Klicka på knappen Kontakta säljare bredvid den aktuella beställningen.
  3. Fyll i kontaktformuläret. Ditt meddelande kommer att skickas till säljaren via säljarens kommunikationscenter. Hen kommer att svara via e-post inom två arbetsdagar.

Så här kontaktar du en säljare för att begära en faktura för en artikel som ”Fraktas från Amazon”:

  1. Gå till Dina beställningar.
  2. Klicka på säljarens namn, under titeln på artikeln.
  3. Klicka på Har du en fråga? längst upp till höger på sidan.
  4. Fyll i formuläret för att begära information. Ditt meddelande kommer att skickas till säljaren via säljarens kommunikationscenter. Hen kommer att svara via e-post inom två arbetsdagar.

Var den här informationen hjälpsam?

Tack för din feedback.

Välj det som bäst beskriver informationen:

Tack! Även om vi inte kan svara direkt på din feedback använder vi den här informationen för att förbättra vår onlinehjälp.