Kontakta en tredjepartssäljare

Du kan kontakta en tredjepartssäljare både före och efter en beställning.

Om du vill kontakta en tredjepartssäljare, vänligen gör något av följande:

  • Gör så här för att kontakta en tredjepartssäljare innan du beställer:
    1. Klicka på säljarens namn på produktinformationssidan.
    2. Välj Ställ en fråga på nästa sida. Ibland säljer olika säljare samma produkt. I sådana fall väljer du namnet på säljaren som du vill kontakta för att öppna säljarens Förhandsvy och väljer Ställ en fråga.
    3. Välj lämpliga alternativ i chatten Säljarens meddelandeassistent eller fyll i kontaktformuläret. Ditt meddelande kommer att skickas till säljaren via säljarkommunikationscentret. Säljaren svarar dig via e-post inom två arbetsdagar.
  • Gör så här för att kontakta en tredjepartssäljare efter att ha gjort en beställning:
    1. Gå till Dina beställningar.
    2. Bredvid den relevanta beställningen väljer du Kontakta säljare. Ditt meddelande kommer att skickas till säljaren via säljarkommunikationscentret. Säljaren svarar dig via e-post inom två arbetsdagar.
  • Så här kontaktar du en säljare för att begära en faktura för en artikel som ”Fraktas från Amazon”:
    1. Gå till Dina beställningar.
    2. Klicka på säljarens namn under titeln på artikeln.
    3. Välj Ställ en fråga på nästa sida.
    4. Välj lämpliga alternativ i chatten Säljarens meddelandeassistent eller fyll i kontaktformuläret. Ditt meddelande kommer att skickas till säljaren via säljarkommunikationscentret. Säljaren svarar dig via e-post inom två arbetsdagar.

Var den här informationen hjälpsam?

Tack för din feedback.

Välj det som bäst beskriver informationen:

Tack! Även om vi inte kan svara direkt på din feedback använder vi den här informationen för att förbättra vår onlinehjälp.