Om transportörskontakter

När vi skickar din beställning får du vanligtvis ett spårnings-ID i bekräftelsemeddelandet. Du kan antingen spåra ditt paket direkt under Ditt Konto eller använda ditt spårnings-ID på transportörens webbplats.

Vill du spåra ett paket? Du hittar spårnings- och beställningsinformation under Dina beställningar.

Amazon tillhandahåller aktuell spårningsinformation under Dina beställningar. Du kommer åt spårningsfunktionen genom att klicka på knappen ”Spåra paket”. Kontaktuppgifter till transportören som levererar ditt paket finns i tabellen nedan. Klicka på transportörens namn i tabellen för att öppna dess webbplats. Om det inte går att klicka på länken kan du prova att kopiera och klistra in den i webbläsarens adressfält.

Mer information om icke spårbara försändelser finns på vår hjälpsida Om spårningsinformation saknas.

Transportör Kontaktuppgifter
Aramex

Telefon: +44 17 53 210 563

Chronopost

Telefon: +33 969 391 391

Colis Privé

Telefon: +33 805 50 50 10

Correos

Telefon: +34 902 197 197

Deutsche Post

Telefon: +49 228 28 609 898

DHL

Telefon: +44 844 248 0844

DPD

Telefon: +44 121 275 0500

i-Parcel i-Parcel kontakta oss-formulär
La Poste

Telefon: +339 72 72 12 13

Post Nord*

Telefon (Danmark): +45 70 70 70 30

Telefon (Sverige): +46 771 33 33 10

https://tracking.postnord.com/

Posti

Telefon (Finland): +358 600 94320

Telefon (Litauen): +370 700 55009

Telefon (Lettland): +371 67815914

Telefon (Estland): +372 43 54 547

Royal Mail

Telefon: +44 3457 740 740

UPS

Telefon: +44 8457 877 877

Yodel

Telefon: +44 844 755 0117

*Observera att din leverans kommer att förvaras på ett uthämtningsställe nära dig.

Var den här informationen hjälpsam?

Tack för din feedback.

Välj det som bäst beskriver informationen:

Tack! Även om vi inte kan svara direkt på din feedback använder vi den här informationen för att förbättra vår onlinehjälp.