Transportörers kontaktinformation

Vi samarbetar med följande transportörer vid leverans av artiklar. Om du har problem med din leverans kan du kontakta transportören direkt.

Vill du spåra ett paket? Du hittar spårnings- och beställningsinformation under Dina beställningar.

Amazon tillhandahåller aktuell spårningsinformation i Dina beställningar. Du kommer åt spårningen genom att klicka på knappen Spåra paket. Kontaktuppgifterna till transportören som levererar ditt paket finns i tabellen nedan. Klicka på transportörens namn i tabellen för att öppna dess webbplats. Om det inte går att klicka på länken kan du prova att kopiera och klistra in den i webbläsarens adressfält.

Mer information om icke spårbara försändelser finns på vår hjälpsida Saknad spårningsinformation.

Transportör Kontaktuppgifter
Aramex

Telefon: +44 17 53 210 563

Chronopost

Telefon: +33 969 391 391

Correos

Telefon: +33 805 50 50 10

Correos

Telefon (inom Spanien): 900 400 004

Telefon (utanför Spanien): +34 902 197 197

Deutsche Post

Telefon: +49 228 28 609 898

DHL

Telefon: +44 844 248 0844

DPD

Telefon: +44 121 275 0500

i-Parcel Kontakta oss-formulär för i-Parcel
La Poste

Telefon (inom Frankrike): 3631

Telefon (utanför Frankrike): +339 72 72 12 13

Post Nord*

Telefon (DK): +45 70 70 70 30

Telefon (SE): +46 771 33 33 10

https://tracking.postnord.com/

Posti

Telefon (Finland): +358 600 94320

Telefon (Litauen): +370 700 55009

Telefon (Lettland): +371 67815914

Telefon (Estland): +372 43 54 547

Royal Mail

Telefon: +44 3457 740 740

UPS

Telefon: +44 8457 877 877

Yodel

Telefon: +44 844 755 0117

*Observera att din leverans kommer att förvaras på ett uthämtningsställe nära dig.

Var den här informationen hjälpsam?

Tack för din feedback.

Välj det som bäst beskriver informationen:

Tack! Även om vi inte kan svara direkt på din feedback använder vi den här informationen för att förbättra vår onlinehjälp.