Ändra dina beställningsuppgifter

Du kan uppdatera adress, betalningsmetod och mer för beställningar som ännu inte är i leveransprocessen genom att gå till Dina beställningar Ditt konto.

Så här ändrar du dina beställningsuppgifter:

  1. Gå till Dina beställningar.
  2. Välj länken Beställningsuppgifter för den beställning som du vill ändra.
    • Om du vill redigera beställningar som fraktas från Amazon väljer du Ändra bredvid de uppgifter som du vill ändra (leveransadress, betalningsmetod, presentalternativ, osv.).
    • Om beställningen säljs av en tredjepartssäljare har du 30 minuter på dig att göra ändringar efter att du har gjort beställningen. Efter detta måste du välja Kontakta säljare för att begära ändringar.

    Observera: Säljare kan inte ändra din leveransadress när du har gjort din beställning. Om du behöver uppdatera leveransadressen och artikeln ännu inte har skickats, måste du begära att beställningen avbryts och göra en ny beställning.

  3. Följ anvisningarna på skärmen för att ändra de uppgifter du vill.

Var den här informationen hjälpsam?

Tack för din feedback.

Välj det som bäst beskriver informationen:

Tack! Även om vi inte kan svara direkt på din feedback använder vi den här informationen för att förbättra vår onlinehjälp.