Avbeställa artiklar eller beställningar

Du kan avbryta artiklar eller beställningar som ännu inte är i leveransprocessen.


Så här avbeställer du artiklar eller beställningar:

  1. Gå till Dina beställningar och välj den beställning som du vill avbeställa.

    Observera:

    • Om beställningen säljs av en tredjepartssäljare har du 30 minuter på dig att avbeställa den efter att du har gjort den.
    • Om leveransprocessen för denna beställning redan har påbörjats är detta alternativ inte tillgängligt. Du kan välja Be om att avbryta, men detta garanterar inte att beställningen kommer att avbeställas. Inom en timme får du ett e-postmeddelande som bekräftar om det var möjligt.

  2. Kryssa i rutan bredvid den artikel som du vill ta bort från beställningen. Om du vill avbeställa hela beställningen markerar du alla artiklar.
  3. Välj Avbeställ markerade artiklar när du är klar.

När detta är gjort skickar vi ett bekräftelsemeddelande till e-postadressen på Ditt konto.

Du kan också bekräfta att beställningen blivit avbeställd genom att besöka Dina beställningar. Om du ser beställningen under Avbokade beställningar har det gått igenom.

Om din beställning skickas direkt från Amazon och inte kan ändras kan du neka paketet eller returnera det via vårt Onlinereturcenter.

Om din beställning skickas direkt från en säljare och inte kan ändras, vänligen kontakta säljaren för instruktioner. Mer information om hur du kontaktar säljaren hittar du på sidan Kontakta tredjepartssäljare.

Var den här informationen hjälpsam?

Tack för din feedback.

Välj det som bäst beskriver informationen:

Tack! Även om vi inte kan svara direkt på din feedback använder vi den här informationen för att förbättra vår onlinehjälp.