Välj dina inställningar för cookies

Vi använder cookies och liknande verktyg som är nödvändiga för att du ska kunna göra inköp, för att förbättra dina shoppingupplevelser och för att tillhandahålla våra tjänster, enligt vad som beskrivs i vårt cookiemeddelande. Vi använder också dessa cookies för att förstå hur kunder använder våra tjänster (till exempel genom att mäta webbplatsbesök) så att vi kan göra förbättringar.

Om du samtycker, använder vi även cookies för att komplettera din shoppingupplevelse i Amazon stores enligt beskrivningen i vårt cookiemeddelande. Detta omfattar användning av första- och tredjepartscookies som lagrar eller får tillgång till standardinformation om enheten, till exempel en unik identifierare. Tredje parter använder cookies för att visa och mäta anpassad annonsering, generera målgruppsinsikter samt utveckla och förbättra produkter. Klicka på ”Anpassa cookies” om du vill neka dessa cookies, göra mer detaljerade val eller få mer information. Du kan ändra dina val när som helst genom att gå till cookieinställningarna, enligt beskrivningen i cookiemeddelandet. Om du vill veta mer om hur och för vilka ändamål Amazon använder personuppgifter (t.ex. orderhistorik i Amazon Store) kan du gå till vår sekretesspolicy.

Anpassa cookies

Kundrecension

Recenserat i Sverige den 17 augusti 2021
Klarar med lätthet att snabbt pumpa upp ett par rullstolsdäck till 7-8 bar (100-120 psi) utan problem (ca 1.5 minut). Har tre andra elektriska luftpumpar och ingen av dom klarar av att pumpa upp till det trycket. Intuitiv och lättanvänd - rekommenderas varmt!
2 människor tyckte detta var till hjälp
Rapportera missbruk Permalänk