Välj dina inställningar för cookies

Vi använder cookies och liknande verktyg som är nödvändiga för att du ska kunna göra inköp, för att förbättra dina shoppingupplevelser och för att tillhandahålla våra tjänster, enligt vad som beskrivs i vårt cookiemeddelande. Vi använder också dessa cookies för att förstå hur kunder använder våra tjänster (till exempel genom att mäta webbplatsbesök) så att vi kan göra förbättringar.

Om du samtycker, använder vi även cookies för att komplettera din shoppingupplevelse i Amazon stores enligt beskrivningen i vårt cookiemeddelande. Detta omfattar användning av första- och tredjepartscookies som lagrar eller får tillgång till standardinformation om enheten, till exempel en unik identifierare. Tredje parter använder cookies för att visa och mäta anpassad annonsering, generera målgruppsinsikter samt utveckla och förbättra produkter. Klicka på ”Anpassa cookies” om du vill neka dessa cookies, göra mer detaljerade val eller få mer information. Du kan ändra dina val när som helst genom att gå till cookieinställningarna, enligt beskrivningen i cookiemeddelandet. Om du vill veta mer om hur och för vilka ändamål Amazon använder personuppgifter (t.ex. orderhistorik i Amazon Store) kan du gå till vår sekretesspolicy.

Anpassa cookies

Kundrecension

Recenserat i Sverige den 30 september 2021
Nostalgi i kvadrat. Helt suverän bryggare.
Ger en så god smak och arom på kaffet.
Jag köpte en kaffekvarn samtidigt. Så jag kör med hela bönor (Arvid Nordqvist)som jag maler ganska grovt och det blir en rund och smakrik smak.
Rekommenderar den, ni kommer inte ångra dig.
Mvh Rune Wiklund
Kundbild
5,0 av 5 stjärnor Helt värd att köpa.
Av Amazon Customer på 30 september 2021
Nostalgi i kvadrat. Helt suverän bryggare.
Ger en så god smak och arom på kaffet.
Rekommenderar den, ni kommer inte ångra dig.
Mvh Rune Wiklund
Bilder i den här recensionen
Rapportera missbruk Permalänk