Välj dina inställningar för cookies

Vi använder cookies och liknande verktyg som är nödvändiga för att du ska kunna göra inköp, för att förbättra din shoppingupplevelse och tillhandahålla våra tjänster, såsom beskrivs i vårt Cookie-meddelande. Vi använder också dessa cookies för att förstå hur kunder använder våra tjänster (till exempel genom att mäta webbplatsbesök) så att vi kan göra förbättringar.

Om du samtycker till det, kommer vi också att använda cookies för att komplettera din shoppingupplevelse, såsom beskrivs i vårt Cookie-meddelande. Detta inkluderar användning av tredjepartscookies för att visa och utvärdera intressebaserade annonser. Klicka på "Anpassa cookies" för att neka dessa cookies, göra mer detaljerade val eller lära dig mer.

Anpassa cookies

Kundrecension

Recenserat i Sverige den 1 april 2021
Beställde från Amazon Sverige men bryggaren verkar blivit skickad från Italien. Dock snabb leverans endast 3 dagar. Kartongen däremot var ganska illa hanterad. Bryggaren hel men en liten millimeterstor lackskada på ena sidan. Har den dock mot vägg så syns inte. För övrigt brygger den supergott kaffe och är ursnygg. Älskar Moccamaster.
Rapportera missbruk Permalänk

Produktuppgifter