Välj dina inställningar för cookies

Vi använder cookies och liknande verktyg som är nödvändiga för att du ska kunna göra inköp, för att förbättra dina shoppingupplevelser och för att tillhandahålla våra tjänster, enligt vad som beskrivs i vårt cookiemeddelande. Vi använder också dessa cookies för att förstå hur kunder använder våra tjänster (till exempel genom att mäta webbplatsbesök) så att vi kan göra förbättringar.

Om du samtycker, använder vi även cookies för att komplettera din shoppingupplevelse i Amazon stores enligt beskrivningen i vårt cookiemeddelande. Detta omfattar användning av första- och tredjepartscookies som lagrar eller får tillgång till standardinformation om enheten, till exempel en unik identifierare. Tredje parter använder cookies för att visa och mäta anpassad annonsering, generera målgruppsinsikter samt utveckla och förbättra produkter. Klicka på ”Anpassa cookies” om du vill neka dessa cookies, göra mer detaljerade val eller få mer information. Du kan ändra dina val när som helst genom att gå till cookieinställningarna, enligt beskrivningen i cookiemeddelandet. Om du vill veta mer om hur och för vilka ändamål Amazon använder personuppgifter (t.ex. orderhistorik i Amazon Store) kan du gå till vår sekretesspolicy.

Anpassa cookies

Kundrecension

Recenserat i Sverige den 11 december 2020
Det var svårt att lägga den ifrån sig... Man blir inslussad i storyn, och på ett häftigt och interessant sätt lär man känna huvudkaraktärerna. Häftigt att se hur deras bakgrunder formar deras betenden och nu när första boken tagit slut, känner jag absolut att det MÅSTE komma fler!
Superspännande page-turner! En psykologisk thriller, där man undrar var författaren fick sina ideer från. Om man ska jämföra den med andra böcker, så tycker jag att den känns som en mix av Stig Larsson's trilogi, Dan Brown's "Digital fortress" men den ger också samtidigt en modern twist på Ian Flemming's Bond. Helt fantastisk bok är det! Skulle rekommendera alla över 18 att läsa den. Superbra julklapp om man inte hunnit fixa det än.
Rapportera missbruk Permalänk

Produktuppgifter