Välj dina inställningar för cookies

Vi använder cookies och liknande verktyg för att förbättra din shoppingupplevelse, för att tillhandahålla våra tjänster, förstå hur kunder använder våra tjänster så att vi kan göra förbättringar samt för att visa annonser, inklusive intressebaserade annonser. Godkända tredje parter använder också dessa verktyg i samband med vår annonsvisning. Om du inte vill acceptera samtliga cookies eller om du vill lära dig mer om hur vi användercookies, klicka på "Anpassa cookies".

Anpassa cookies

Kundrecension

Recenserat i Sverige den 13 april 2021
√Ą√§√§√§lskar denna!!! F√∂ljde m√•tten (m√§tte min midja) och best√§llde storlek M och den passar perfekt. Den sitter tight som den ska och man ser en skillnad direkt n√§r man tar p√• den. Den formar kroppen fint och n√§r du tar av den, s√• k√§nner du fortfarande hur musklerna √§r sp√§nda ett tag. Rekommenderar verkligen. 5/5 och bra pris ūüôĆūüôĆūüôĆ
5,0 av 5 stj√§rnor 5/5 produkt! ūüĎŹ
Av Natalie på 13 april 2021
Bilder i den här recensionen
Rapportera missbruk Permalänk

Produktuppgifter