Välj dina inställningar för cookies

Vi använder cookies och liknande verktyg som är nödvändiga för att du ska kunna göra inköp, för att förbättra dina shoppingupplevelser och för att tillhandahålla våra tjänster, enligt vad som beskrivs i vårt cookiemeddelande. Vi använder också dessa cookies för att förstå hur kunder använder våra tjänster (till exempel genom att mäta webbplatsbesök) så att vi kan göra förbättringar.

Om du samtycker, använder vi även cookies för att komplettera din shoppingupplevelse i Amazon stores enligt beskrivningen i vårt cookiemeddelande. Detta omfattar användning av första- och tredjepartscookies som lagrar eller får tillgång till standardinformation om enheten, till exempel en unik identifierare. Tredje parter använder cookies för att visa och mäta anpassad annonsering, generera målgruppsinsikter samt utveckla och förbättra produkter. Klicka på ”Anpassa cookies” om du vill neka dessa cookies, göra mer detaljerade val eller få mer information. Du kan ändra dina val när som helst genom att gå till cookieinställningarna, enligt beskrivningen i cookiemeddelandet. Om du vill veta mer om hur och för vilka ändamål Amazon använder personuppgifter (t.ex. orderhistorik i Amazon Store) kan du gå till vår sekretesspolicy.

Anpassa cookies

Kundrecension

Recenserat i Sverige den 3 februari 2021
Mjuka och fina pastellfärger. Inte neon-färgade, som man är van vid med highlighters, utan här är alla färger utom den gula mycket mjukare. Och färgerna är SÅ oerhört fina, så dessa är mina senaste favoriter! De passar utmärkt till bullet journaling och alla andra böcker där man inte vill att färgen ska synas igenom på andra sidan papperet, eftersom dessa är vattenbaserade.
Jag är van vid att använda Tombow Dual Brush pens, som har en mjuk penselspets. Dessa har en hård spets som inte är flexibel. Den skriver med jättetunn linje när man håller den vanligt och lite bredare när man lägger pennan ner lite. Ungefär hälften av bredden man får av Tombow DB.
Men det riktigt coola är faktiskt djupet och mattheten i den svarta pennan! Med de flesta andra pennor blir det randigt när man ska göra större svarta fält att skriva på. Men dessa flyter ihop lätt och blir man inte nöjd första gången kan man måla om och om igen utan att det syns igenom papperet, om du har papper av bra kvalitet.
Något som är en bonus är att färgen när man skriver/ritar är exakt samma som färgen på pennhylsorna, vilket jag uppskattar mycket. Jag är verkligen väldigt förtjust i dessa!
Kundbild
5,0 av 5 stjärnor Mjuka färger, perfekt för bullet journaling!
Av Malin på 3 februari 2021
Bilder i den här recensionen
Rapportera missbruk Permalänk

Produktuppgifter