Välj dina inställningar för cookies

Vi använder cookies och liknande verktyg som är nödvändiga för att du ska kunna göra inköp, för att förbättra din shoppingupplevelse och tillhandahålla våra tjänster, såsom beskrivs i vårt Cookie-meddelande. Vi använder också dessa cookies för att förstå hur kunder använder våra tjänster (till exempel genom att mäta webbplatsbesök) så att vi kan göra förbättringar.

Om du samtycker till det, kommer vi också att använda cookies för att komplettera din shoppingupplevelse, såsom beskrivs i vårt Cookie-meddelande. Detta inkluderar användning av tredjepartscookies för att visa och utvärdera intressebaserade annonser. Klicka på "Anpassa cookies" för att neka dessa cookies, göra mer detaljerade val eller lära dig mer.

Anpassa cookies

Kundrecension

Recenserat i Sverige den 9 mars 2021
Dessa SD-kort har dålig mekanisk passform. De fastnade nästan i min kamera och jag fick trixa för att få ut dem.

Det gick bra att spela in film på, men när jag flyttade dem till min iMac gick filerna inte att läsa. (jag har givetvis provat med andra SD-kort och då funkar det utmärkt)
Rapportera missbruk Permalänk

Produktuppgifter