Välj dina inställningar för cookies

Vi använder cookies och liknande verktyg som är nödvändiga för att du ska kunna göra inköp, för att förbättra dina shoppingupplevelser och för att tillhandahålla våra tjänster, enligt vad som beskrivs i vårt cookiemeddelande. Vi använder också dessa cookies för att förstå hur kunder använder våra tjänster (till exempel genom att mäta webbplatsbesök) så att vi kan göra förbättringar.

Om du samtycker, använder vi även cookies för att komplettera din shoppingupplevelse i Amazon stores enligt beskrivningen i vårt cookiemeddelande. Detta omfattar användning av första- och tredjepartscookies som lagrar eller får tillgång till standardinformation om enheten, till exempel en unik identifierare. Tredje parter använder cookies för att visa och mäta anpassad annonsering, generera målgruppsinsikter samt utveckla och förbättra produkter. Klicka på ”Anpassa cookies” om du vill neka dessa cookies, göra mer detaljerade val eller få mer information. Du kan ändra dina val när som helst genom att gå till cookieinställningarna, enligt beskrivningen i cookiemeddelandet. Om du vill veta mer om hur och för vilka ändamål Amazon använder personuppgifter (t.ex. orderhistorik i Amazon Store) kan du gå till vår sekretesspolicy.

Anpassa cookies

Kundrecension

Lånade en tryckspruta från jobbet 15 liters körde endast 100m2 i taget = 1 dl + 10l vatten . Stegade upp 10 x 10 gjorde hela mattan har maskros klöver =massa bin, lila blommor gula osv har nu gått nästan två veckor maskrosbladen börjar bli bruna klöver likaså kanske kunde tagit lite starkare blandning men det ser mycket lovande ut har lite sparat går på en gång till där jag tydligen missade🤔.
Sen bara info på tyska tråkigt ,spraya tidigt klipp inte låt det torka in se upp för dagg nattid tror jag . Kommer at gödsla mattan med NPK nu under sensommaren ett måste annars ett mycket bra köp.😀
Rapportera missbruk Permalänk