Välj dina inställningar för cookies

Vi använder cookies och liknande verktyg som är nödvändiga för att du ska kunna göra inköp, för att förbättra dina shoppingupplevelser och för att tillhandahålla våra tjänster, enligt vad som beskrivs i vårt cookiemeddelande. Vi använder också dessa cookies för att förstå hur kunder använder våra tjänster (till exempel genom att mäta webbplatsbesök) så att vi kan göra förbättringar.

Om du samtycker, använder vi även cookies för att komplettera din shoppingupplevelse i Amazon stores enligt beskrivningen i vårt cookiemeddelande. Detta omfattar användning av första- och tredjepartscookies som lagrar eller får tillgång till standardinformation om enheten, till exempel en unik identifierare. Tredje parter använder cookies för att visa och mäta anpassad annonsering, generera målgruppsinsikter samt utveckla och förbättra produkter. Klicka på ”Anpassa cookies” om du vill neka dessa cookies, göra mer detaljerade val eller få mer information. Du kan ändra dina val när som helst genom att gå till cookieinställningarna, enligt beskrivningen i cookiemeddelandet. Om du vill veta mer om hur och för vilka ändamål Amazon använder personuppgifter (t.ex. orderhistorik i Amazon Store) kan du gå till vår sekretesspolicy.

Anpassa cookies

Kundrecension

Recenserat i Sverige den 9 oktober 2021
Eftersom Apple verkar ha glömt hur man gör stabila bluetooth tillbehör så är denna en stabil produkt. Den får ersätta mina airpods som inte fungerar utan enorma problem på iPhone 13 PRO Max. Bytt både telefon och airpods men det är konstanta avbrott när man ringer, så jag trodde aldrig jag skulle säga det men den här produkten är alltså bättre med sina kablar trots att man fastnar i allt skit som finns. Rekommenderas.
Rapportera missbruk Permalänk

Produktuppgifter