Välj dina inställningar för cookies

Vi använder cookies och liknande verktyg som är nödvändiga för att du ska kunna göra inköp, för att förbättra dina shoppingupplevelser och för att tillhandahålla våra tjänster, enligt vad som beskrivs i vårt cookiemeddelande. Vi använder också dessa cookies för att förstå hur kunder använder våra tjänster (till exempel genom att mäta webbplatsbesök) så att vi kan göra förbättringar.

Om du samtycker, använder vi även cookies för att komplettera din shoppingupplevelse i Amazon stores enligt beskrivningen i vårt cookiemeddelande. Detta omfattar användning av första- och tredjepartscookies som lagrar eller får tillgång till standardinformation om enheten, till exempel en unik identifierare. Tredje parter använder cookies för att visa och mäta anpassad annonsering, generera målgruppsinsikter samt utveckla och förbättra produkter. Klicka på ”Anpassa cookies” om du vill neka dessa cookies, göra mer detaljerade val eller få mer information. Du kan ändra dina val när som helst genom att gå till cookieinställningarna, enligt beskrivningen i cookiemeddelandet. Om du vill veta mer om hur och för vilka ändamål Amazon använder personuppgifter (t.ex. orderhistorik i Amazon Store) kan du gå till vår sekretesspolicy.

Anpassa cookies

Kundrecension

Var definitivt över förväntan vad gäller ljudkvalitén, något överdriven bas kanske men det kan man justera på mobilen/datorn.

Ett par plus och minus.
+Ljudet, inget mind-blowing men mycket bra med tanke på priset och formatet.
+Snabb laddning i fodralet.
+Priset
+Rejäl bas om man gillar sånt
-För mycket bas
-Kort batteritid (~2 timmar), förståeligt med tanke på storleken men ändå störigt.
-Hög latency, inget problem med musik men kan vara störigt om man spelar eller tittar på video då det inte riktigt synkas.
-Brist på volymkontroll (så vitt jag kan hitta), har dock paus och play.
Rapportera missbruk Permalänk