Välj dina inställningar för cookies

Vi använder cookies och liknande verktyg som är nödvändiga för att du ska kunna göra inköp, för att förbättra din shoppingupplevelse och tillhandahålla våra tjänster, såsom beskrivs i vårt Cookie-meddelande. Vi använder också dessa cookies för att förstå hur kunder använder våra tjänster (till exempel genom att mäta webbplatsbesök) så att vi kan göra förbättringar.

Om du samtycker till det, kommer vi också att använda cookies för att komplettera din shoppingupplevelse, såsom beskrivs i vårt Cookie-meddelande. Detta inkluderar användning av tredjepartscookies för att visa och utvärdera intressebaserade annonser. Klicka på "Anpassa cookies" för att neka dessa cookies, göra mer detaljerade val eller lära dig mer.

Anpassa cookies

Kundrecension

Recenserat i Sverige den 27 november 2020
Var definitivt över förväntan vad gäller ljudkvalitén, något överdriven bas kanske men det kan man justera på mobilen/datorn.

Ett par plus och minus.
+Ljudet, inget mind-blowing men mycket bra med tanke på priset och formatet.
+Snabb laddning i fodralet.
+Priset
+Rejäl bas om man gillar sånt
-För mycket bas
-Kort batteritid (~2 timmar), förståeligt med tanke på storleken men ändå störigt.
-Hög latency, inget problem med musik men kan vara störigt om man spelar eller tittar på video då det inte riktigt synkas.
-Brist på volymkontroll (så vitt jag kan hitta), har dock paus och play.
Rapportera missbruk Permalänk

Produktuppgifter