Välj dina inställningar för cookies

Vi använder cookies och liknande verktyg som är nödvändiga för att du ska kunna göra inköp, för att förbättra dina shoppingupplevelser och för att tillhandahålla våra tjänster, enligt vad som beskrivs i vårt cookiemeddelande. Vi använder också dessa cookies för att förstå hur kunder använder våra tjänster (till exempel genom att mäta webbplatsbesök) så att vi kan göra förbättringar.

Om du samtycker, anv√§nder vi √§ven cookies f√∂r att komplettera din shoppingupplevelse i Amazon stores enligt beskrivningen i v√•rt cookiemeddelande. Detta omfattar anv√§ndning av f√∂rsta- och tredjepartscookies som lagrar eller f√•r tillg√•ng till standardinformation om enheten, till exempel en unik identifierare. Tredje parter anv√§nder cookies f√∂r att visa och m√§ta anpassad annonsering, generera m√•lgruppsinsikter samt utveckla och f√∂rb√§ttra produkter. Klicka p√• ‚ÄĚAnpassa cookies‚ÄĚ om du vill neka dessa cookies, g√∂ra mer detaljerade val eller f√• mer information. Du kan √§ndra dina val n√§r som helst genom att g√• till cookieinst√§llningarna, enligt beskrivningen i cookiemeddelandet. Om du vill veta mer om hur och f√∂r vilka √§ndam√•l Amazon anv√§nder personuppgifter (t.ex. orderhistorik i Amazon Store) kan du g√• till v√•r sekretesspolicy.

Anpassa cookies

Kundrecension

Recenserat i Sverige den 23 augusti 2021
JAG K√ĖPTE DENNA F√ĖR JAG VILLE HA MER PLATS P√Ö MIN NINTENDO SWITCH MEN DE FUNKAR INTE JAG L√ĄGGER IN MICRO SDXC KORTET MEN INGET!!!
1,0 av 5 stj√§rnor SUGER ūüė°ūüė°ūüė°ūü§¨ūü§¨ūü§¨ūü§¨
Av Mehdi & Nilab på 23 augusti 2021
Bilder i den här recensionen
Kundbild
En person tyckte detta var till hjälp
Rapportera missbruk Permalänk

Produktuppgifter